czwartek, 11 lutego 2016

Liebster Blog Award



Czym właściwie jest Liebster Blog Award?

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Ja swoją nominację zawdzięczam Noelii z bloga Początek Końca. Bardzo dziękuję, czuję się wyróżniona J



Moje odpowiedzi

1. O czym marzysz?

Bardzo chciałabym studiować przez jeden semestr w Hiszpanii (mam nadzieję, że na trzecim roku to pragnienie się spełni :D), znaleźć po studiach pracę w zawodzie, najlepiej w liceum. Przede wszystkim jednak marzę o tym, żeby w niedalekiej przyszłości wziąć ślub z moim Ukochanym i mieć mnóstwo podobnych do niego dzieci! :)

2. Jaką postać z HP lubisz najbardziej?

Fascynuje mnie Severus Snape. Wciąż jest dla mnie zagadką. Nieprzenikniony. Wierny swoim uczuciom. Wierny miłości nawet wiele, wiele lat po jej utraceniu. Złośliwy i uszczypliwy, ale nigdy nie udawał kogoś, kim nie jest (choć - o  ironio - był przecież podwójnym agentem). Odważny, mądry i taki... prawdziwy. Jestem pełna podziwu dla JKR za to, jak nienagannie wykreowała tak złożoną postać.

3. Gdybyś mogła być nauczycielem w Hogwarcie to czego chciałabyś uczyć?

Myślę, że odnalazłabym się w Zaklęciach.

4. Do jakiego domu chciałabyś należeć i dlaczego?

Cholernie trudne pytanie. Spędziłam kilkanaście minut zastanawiając się nad odpowiedzią. Chyba każdy z nas ma w sobie po trochę cech charakterystycznych dla każdego domu. Gryffindor - odwaga, determinacja, upór, śmiałość, niejednokrotnie bezmyślność, jeśli chodzi o coś, co jest ważne. Ravenclaw- kreatywność, spryt, inteligencja, błyskotliwość. Hufflepuff - sprawiedliwość, uczynność, koleżeństwo. I wreszcie Slytherin - zaradność, ambicja, przebiegłość i - jakkolwiek głupio to nie zabrzmi - przywiązanie do pewnych tradycyjnych wartości. Jakby nie patrzeć, większość Ślizgonów była wierna temu, czego nauczyli ich rodzice, tym przekonaniom, które wynieśli z domu. Nawet, jeśli nie były one moralnie dobre. Bardzo trudno mi zdecydować. Myślę, że chciałabym wylądować w Ravenclavie, ale czuję że Tiara odesłałaby mnie do Gryffindoru.

5. Masz jakiegoś zwierzaka?

Psa, kanarka, chomika i... kaczkę. Długa historia. Mama dostała ją od bardzo dalekiej rodziny mieszkającej na wsi, miała być  na rosół. Ku ogólnemu zdziwieniu przywieziono nam żywe zwierzę, a ponieważ nikt nie miał serca jej zabić, dostała imię  i przytulny kąt w garażu.

6. Co chciałabyś robić w przyszłości?

Chciałabym uczyć języka hiszpańskiego. Mam też nadzieję na drugi etat - matki i żony.

7.  Masz swojego ulubionego piosenkarza/piosenkarkę?

Wiesz, trudno mi wybrać ulubionego... Na długiej liście na pewno jest Dorota Osińska, Michał Bajor, zespół Perfect, IRA i ukochany Melendi.

8. Kim są dla Ciebie Twoi przyjaciele?

Tej relacji chyba nie da się opisać :) Najważniejsze jest to, że po prostu "są". I ta ich obecność znaczy więcej niż cokolwiek innego.

9. Twoja ulubiona para z HP?

Chyba nikogo nie zdziwi moja odpowiedź :) Oczywiście Draco i Hermiona, choć coraz bardziej przekonuję się też do Hermiony sparowanej z Teodorem Nottem. Jeśli jednak interesuje Cię kanon, to bardzo podoba mi się relacja między Molly i Arturem. Takie poczciwe, zwyczajne małżeństwo. Budująca jest ta ich miłość, która nie poddaje się próbie czasu.

10. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Tłumaczyć hiszpańskie piosenki, poznawać nowe słówka i uczyć się portugalskiego. Najbardziej jednak uwielbiam spędzać czas z moim Ukochanym :)

11. Co zainspirowało Cię do napisania bloga?

To dość żenujące, ale... chciałam sprawdzić czy komuś spodoba się to, co piszę. Dużo skrobię po zeszytach i wordach, ale to nie to samo. Ciekawa byłam jak zareaguje ktoś obcy. Z tego powodu kilka lat temu zaczęłam swoją przygodę z blogosferą. Najpierw było Dramione, potem blog o Severusie i jego życiu, później dwa blogi z autorskimi historiami, a po nich kolejne Dramione, które przerwałam przed maturą. A teraz, no cóż, brakowało mi tego. Przywiązałam się, bo to już prawie siedem lat odkąd dodałam pierwszy post, wtedy jeszcze na Onecie. Dwa lata, trzy zapisane zeszyty i dwie zmiany nicku później wracam zza światów, by dokończyć dzieła.
O Boże, prawie jak Tom Riddle!


Moje nominacje

1. mariakoy z Twoich oczu chłód
2. Anna Katarzyna z Cień Przeznaczenia
3. Czarna Wdowa Lilith z Imaginacja Dramione

Bardzo chciałam dopisać tu jeszcze kilka innych osób, którym należy się przynajmniej puchar za wspaniałą twórczość, ale przypomniałam sobie że całe przedsięwzięcie ma na celu propagowanie blogów o mniejszej ilości wyświetleń. Wielka szkoda :(


Moje pytania

1. Co sprawia, że piszesz?
2. Czy Twoi bliscy wiedzą o Twojej twórczości? Jak na nią  reagują?
3. Czy masz już zaplanowaną całą historię? A może pomysły przychodzą na bieżąco?
4. Której postaci z serii Harry'ego Pottera najbardziej nie lubisz? Dlaczego?
5. Gdyby JKR pozwoliła Ci zmienić jedną  rzecz w swojej książce, co by to było?
6. Dlaczego akurat Dramione?
7. Wolisz dłuższe opowiadania z dużą ilością wątków czy wręcz przeciwnie - krótsze, bardziej zwięzłe historie?
8. W co naprawdę wierzysz?
9. Wygrywasz na loterii sześć złotych. Co robisz?
10. Gdybyś  mogła przez miesiąc żyć  życiem kogoś innego - kto by to był?
11. A gdybyś miała już do końca życia być kimś innym, kogo byś wybrała?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy